ElifPeker06 Kızlar 29+2 olduk doktora en son 10 gün önce şeker yüklemesi için gittim sonuçlarım iyi cikti vs banada tekrar gel kontrol için vs hiç birşey demedi ben artik ne zaman gidicem ? Doğuma kadar gitmicem mi yani 🤣 saçma bi soru oldu sanırım
Aselinkooo ElifPeker06 ayda 1 canım. Kontrol sıklaşınca doktor zaten söylüyor. Önce 3 hafta sonra gel der. 36dan sonra 2 hafta hatta haftada 1 çağıran da oluyor. Durumuna göre yani😊 27 de bana 3 hafta sonra gel demişti. 30 da gittim kanamam oldu 2 haftada 1 gel artık dedi. Ben biraz erken sıklaştırdım. 29da nst ye girdim mesela. 🤦🏻♀️
ElifPeker06 Sinoooom en son gittiğimde niye geldin dedi çünkü 🤣 önemli bişey olmadıkça gelme demek istedi herhalde
Aselinkooo ElifPeker06 plesentam aşağıda diye kanamam oldu mecburi oldu benimki hala yukarı çıkar umudumuz var bakalım. 30a kadar 4 kere girdim nstye. 2 kere acile gittim diye. Kontrolde de bundan sonra nst çekilip öyle gel dedi. 🤗 Vaktini bekler inşallah. Erken doğum riskim de var. Sezeryan gibi görünüyor şimdilik. Normal olur inşallah dua eder dua beklerim 😄🤗
Withbaby Haftadan sonra 2 haftada 1 çağırmaya başladı 32 haftada nst girmeye başladım şuan 34. Deyim 36 da tekrar gidicem 🤓