elifcicek_07 3.kez kalbi durdu 3 senedir hamile kalıyorum 9 hafta olunca duruyor yukarı çıkamadım iğneler de fayda etmedi sorun rahîm de çıktı ameliyatlar oldum 3 kez de gcen ayda aşılama yapıldı kendiniz denemeyin dedi ama tu4madi serum takılıyorum ben artık tek başına iğne fayda etmiyor die serum bebeği atmasın rahîm diye artı başka bie hap daha başlatılacak şuan yine kendimiz devam edelim dedik aşılama maliyetli oldu diye bakalım ne olacak korku içindeyim hep kalırsam da yine o şekil doğurama kdr elim kalbimde karnımda olacak