Halide_70 Malum 37+0′da doğumumuz oluyor, doğumdan önce kullanmadığımız 3 haftayı doğum sonrasına ekleyebilir miyiz, bunun için dilekçe vs. yazdınız mı?
lunam Halide_70 eklenir evet. Raporu hastane yazıyor zaten olması gerektiği kadar, sizin okula herhangi bir dilekçe yazmanıza gerek yok. Başlangıç bitiş tarihleri raporda yazıyor.
sherlock Halide_70 olur gittiğinizde başlayış yapacağınız tarihi sorun. Kendiniz de hesaplaraınız zaten memur gözden kaçırırsa falan netleştirin