ressamistanne Kızlar ben 33 hafta oldum. Rahim ağzı 18 cm incelmiş bide 1 cm açıklık var. En az 35e kadar dayanması lazım.. Neler yapmalıyım bi anlatın
Nur_3961 ressamistanne bol istirahat ayakta bile fazla durmamaya çalış yat annene filan git hiçbir şey yapma inşallah vakti zamaninda sağlıkla kucağına alirsin
3oglanannesi ressamistanne tuvalet harici hep yatın beb yemeği bile yatarak yedim 1 cm açıklıkla 22 gün dayandık günde 3 litre de su tabii
ressamistanne mucizegebelik6 hastanede yatıyorum canım ciğer geliştirici yaptılar napcaklar bilmiyorum sonra
Nur_3961 ressamistanne kuzum sen bilirsin ama hiç eğilip doğrulma ayakta durma çok dikkat et bayağı kısalmış benimde olmuştu dinlenince düzeliyor ben hep annemde ve kayinvalidemde kalmistim
Nur_3961 ressamistanne bende öyle canım temizlik konusunda takintiliydim hamileyim diye kendimi hiç sakinmadim ve 28 haftalikken başladı erken doğum riski ama şükür 36. Haftamdayim doğum yakın en azından 35 i görmek lazim
Nur_3961 ressamistanne sürekli yattım canim 35+3 üm bugün ve 1 cm açıklık düzenli sancılar var hafta içine erteleyelim en azından dedi doktor doğumu pazartesi tekrar gidicez ilaç kullaniyorum