DuyguLina_ Fnen doktorun ye dediyse bence ye. Rahmimde yumuşama olmamış sonuçta nst de sancı da çıkmamış anlaki bir zarar vermemiş. Çok erken bir haftada değilsin ve hurmada mucizevi biçimde doğum başlatmıyor o yüzden bence sen yemeye devam et. Beni çok kesiyor ve yiyemiyorum 1 tane bile. Yoksa gümde 10 tane yerdim herhlde 😌
DuyguLina_ Fnen Fnen ye valla ne güzel keşke yiyebilsem de yesem. Günde 3-4 fincan ahududu yapmağı çayı içiyorum bende 😂
Ruveyda_baskapan Fnen hurma doğumu kolaylaştırıyormuş, yani yeme derim şimdi, hatta ben daha 14 haftalık hamileyim annem yediğimi gördü hemen aldı elimden. Doğum haftanda ye bol bol
Suzan-mustafa55 Fnen bacım hurma doğumu kolaylaştırıp açılma yapıyor tamam iyidir de 5tane nedir piyasada hurma bırakma yemi dediler sana o kadarı zarar bırak erken doğumu son ayda şekerini fırlarısın 2tane idaal
Zeynep0806 Suzan-mustafa55 resim atabilir misiniz varsa eğer çünkü herkes farklı birşey diyor kuru hurma diyende var hac hurması diyende kırmızı hurma ne 😂😂
iremcannn1907 Fnen yalancı sancı veya psikolojik olabilir canım. Ben hurmayı çok severim gebelik başında bile tükettim ama benzer durumlar yaşamadım. Ama bu senin yaşamayacağın anlamına gelmez tabi dikkat et yine de 🙏❤️