Merhaba kızlar benim postları gormussunuzdur, gecen hafta kese ve yolk sac vardı bu hafta bebek gözüktü ama kalp atisi yok.6 haftalik olarak gözüküyormuş şuan. Ama tüp bebekle hamile olmustum 24 ocak transfer tarihim doktor transfere gore düşünürsek 7 haftalık felan olmasi lâzımdı dedi. aldirmami önerdi, baska doktora gitfim haftayada bekleyelim dedi. Sonradan kalp atışı duyan var mı? nolur dua edin cok ihtiyacımız var