Hanımlar 37 haftalık hamileyim bir haftadır nst de sancım çıkıyor doktor heran hazırlıklı ol dedi ama açılmam yok sadece 1 cm ama herşeyi yapıyorum açılma olması ğçğn günde 2 saat yürüyorum fln asıl sorum şu bebeğin kanala indiği nasıl anlaşılır ve ne kadar sürede doğum olur ?