brutae Bugün rahim ağzının bayağı kısaldığını öğrendik 😢 15cm e düşmüş henüz 31+4 haftalığım bu şekilde olup ne zaman doğum yaptınız acaba…
Elf55 brutae 19. Haftadan beri kısalığım var ilaç kullanıyorum şuan 31. Haftadayım yatıyorum kendini yormayınca bir sey olmuyor açılma yoksa. Zaten bir sey kalmamış. Doktor 34 ten sonra doğsa da sıkıntı olmaz dedi
Sumiire brutae bnmde tam sınırda dedi bnmde cok bi bilgim yok ama dinlenmeyi tavsiye ediyorlar 3.1 mm di 30. Haftada dahada kısalırmı ki bende tedirgin oluyorum
brutae Sumiire sizinki gayet iyi bana doktorum bu haftalarda en az 20 mm olması lazım dedi ama sizin 31mm çok iyi 👍🏻 benim 22.haftamda 31mm di öyle düşünün
Sumiire brutae doktorum tam sınırda ama korkulcak bişey yok dedi ama işte tedirgin olunuyo negatif bişeyde sizin doktorunuz ne dedi
brutae Sumiire evet maalesef insan tedirgin oluyor, nstye bağlandım sancım çıkmadı çok şükür o yüzden evde yatıcaksın hiç bir iş yapmıycaksın dedi birde ilaç verdi haftaya tekrar bakalım dedi
Sumiire brutae anladım inşallah haftasını tamamlayıp sağlıklı bir şekilde kucagınıza alırsınız dikkat edin kendinize