Merhaba kızlar bugün 7 marta gün aldık hayırlısıyla doğuruyorum🥰🥰🥰 Çok heycanlıyım sezeryan olcam.Bebek doğduktan sonra hastanede odaya yanımıza veriyolarmı direk yoksa hemşireler getirip görtürüyolarmı emzirmek için.Birde kaç gün yatırıyorlar hastanede acaba 🥰