Normal doğum yapmıştım, sütüm 3.gün tam anlamıyla geldi. Tabi ikinci gececi sürekli ağlıyordu açlıktan , evde mama bulundurmustum, mama verdim doymuş öyle uyumuştu. Normalde mama verirler diye tahmin ediyordum, ya da sütünn gelmesini bekliyorlara, ama bebekler genelde açken susmuyorlar🥺 geçmiş olsun💐