zzeynepyldrm Merhaba güzel anneler bugün kızımın olacağını öğrendim çok mutluyum. Bade Lina’m geliyor hayırlısıyla sağlıkla gelsin canım kızım 🙏🏻🤰🏼👧💓💓
Aloneanqel zzeynepyldrm Allahım sağlıkla doğmasını nasip etsin canım maşallah 🧿🥰🙏🏻 Kaçıncı haftada öğrendin
zzeynepyldrm Aloneanqel amin çok teşekkür ederiz🥰 valla haftasını tam bilmiyorum doktorum net bişi demedi 14-15 haftalık diyebiliriz bebek için dedi ama doktorumun cinsiyet tahmininden çok eminim çok güvenilir, ismini eskiden beri çok duyuyordum.
Aloneanqel zzeynepyldrm daha bizim 10 haftamız var o zaman 😁 benim de ilk gebeliğimde 12. haftada bilmişti. Yine o doktora gidicem bakalım inşallah bunu da bilir 😍
minikmucizemmmmmmm zzeynepyldrm hangi doktora gidiyorsunuz hayırlı olsun bu arada sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
zzeynepyldrm minikmucizemmmmmmm amin inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 Gebze merkez hastanesi Cihangir Ay doktorumuz
Elifdemireel zzeynepyldrm Bizde 14+2 yiz hastaneye gidip gitmemekte kararsızım birde göstermesse bebiş üzülürüm😂
Elifdemireel Demhat Ben gittim doktorum tahminde bulundu bebeğim dönüktü çünkü🥰 haftaya tekrar çağırdı bakalım net olur o zaman 🥰