nmtock41 haftadan beri bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama bazen az oluyor gün boyu olmuyor akşam oluyor ilk hissettiğim gibi de değil 2 gündür böyle bağırsak hareketi gibi de normal mi sizce yoksa bedenim mi alışıyor hareketleri daha fazla hissetmem gerekmiyor mu büyüdükçe
Funday35 nmtock41 28 e kadar düzenli haraketler hissetmezsiniz birde ilk gebelikse benim 3 cü 22 e kadar sürekli hissetmedim şuan hergun hissediyorum 2 gün önce mesela sürekli uyudu arada olabiliyor endişe etme ☺️
Sm_dmr nmtock41 ben 17 haftamda hiç hissetmedim gibi 20 haftalık olduk net hissediyorum artık elimi koymadan bence herkesin farklı olabilir takılmayın fazla😊
Deletedmom727271 Canım o haftalar da sürekli hissedilmiyor. Daha çok güçlü değil devamlı hissetmen için. Hareket ediyordur ama sen hissetmiyorsundur. Büyüdükçe daha güçleniyorlar oda 27.haftadan sonra düzenli olması gerekiyor 🌼
nmtock41 Deletedmom727271 Funday35 sağolun kızlar hamilelik işte ilk olunca insan herşeyi aklına getiriyor :)