24 haftalığım daha.gobek deliği min alt kısmı 4 gündür sertleşiyor ve orada demir varmış gibi ağırlık yapıyor aşağıya doğru çekiyor resmen.doktoruma gittim progestan verdi muayenede acilman yok dedi.dinlenmem gerektiğini ve fazla hareketli olmamam gerektigini söyledi.pazartesi yine görüşelim dedi.cok korkuyorum bu haftalarda böyle seyler yaşayan varmi