ozumunannesi Haftama başladığım gece ateşlendim, sabahına test verdim ve pozitifim 😢 2 doz biontec olmuştum
Karelinannesi ozumunannesi geçmiş olsun canım korkma. Bol bol yoğurt ye. C vitamini almaya özen göster. Bende yeni atlattım 12 haftalıkken aşılarım yok çok şükür geçti gitti