elifbzdmr28 Kizlar 15 haftalık hamileyim doktorum covit aşısı olmamda sorun yok dedi bende dün akşam oldum ama içim de bi huzursuzlandi hamiyken asi olup sağlıklı doğum yapan var mı yada hamileliği sağlıklı devam edenler yardımcı olursa sevinirim
Gulsurmeli elifbzdmr28 Zaten hamileler normal insanlara göre çok daha hassas bu yüzden olunması gerekiyor. Covid olmak çok daha fena nasıl sonuçlar getirdiğini gördük haberleri izliyoruz sonuçta, şifa olsun sizede. 🌸
HazalS elifbzdmr28 Allah’ın izniyle birşey olmaz canım bir sakıncası olsa zaten doktorlar vurdurmayin derler
123ozgee elifbzdmr28 Bende hamileyken iki doz oldum korkuyordum ama iyiki olmuşum diyorum şuan kızım 40 günlük bile oldu hiç bir sorun yaşamadık çok şükür 🙏🏻 Korkmayın iyiki olmuşsunuz 😇
Thesmiths elifbzdmr28 17. Haftamda hatırlatma dozumu vuruldum hiç bir yan etkisi olmadı , 18+2 de doktor kontrolüm vardı bebekte çok iyiydi çok şükür😇 yani gönlünüzü ferah tutun ve kendinizi koruyun
Bsraersn Bende vuruldum çok şükür 32. Haftalık olduk bile her şeyimizde yolunda kendinizi bunaltmayın hiç bir şey olmuyor
nmtock41 elifbzdmr28 2. aşımı olduğumda hamileymişim kuzum hiç bir sıkıntı yok çok şükür benim doktorum da olabilirsin 3. yü de dedi ben doğumdan sonraya bırakmak istedim yine de hiç endişelenme sıkıntı olmayacaktır eminim
Ipekcntrk elifbzdmr28 ben hamıle olduğumu bilmıyordum 3 uncu adımı olduğumda sonra hamıle olduğumu ogrenınce doktora soyledım bişe olmayacağını soyledı skntı yok uani
Merveonay elifbzdmr28 bende 3. Dozu 16. Haftamda oldum çok şükür bir sıkıntı yok ki ayrıca yapılan aşının gebeliği etkileyecek bir içeriği yok zaten dna içerikli bir aşı değil 😀 için rahat olsun
Tazeanne0134 elifbzdmr28 valla canım bende kararsızdım inan ama benim düşünmem gereken bana ihtiyacı olan bi evlâdım daha var o yüzden aşımı oldum 18-19 haftalık hamileyken ve o hafta oğlum da çok hastaydı benim için o kadar zor bi süreçti ki anlatamam aşının etkisi vardı e bide oğlum gündüz sürekli kucağımda gece desen uyku yok gündüz desen aynı şekilde e hamilelik aşının etkisi de bulantı kusma halsizlik hepsi üst üste geldi ama çok şükür sorun yok şuan 26+6 haftalık hamileyim çok çok şükür sıkıntı yok
elifbzdmr28 Çok teşekkür ederim hepinize içim birazcık rahatladı Allah razı olsun Allah hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza apmayi nasip etsin inşallah 🙏🙏