Gozzy Kızlar bahar geliyo benim içim kıpır kıpır olmaya başladı ilk 3 ayı da doldurdum artık bi ojeleneyim diyorum. 💅 Temiz içerikli oje ve oje çıkarıcısı öneriniz var mı? Aşırı kimyasallı oje ve aseton kullanmaya gönlüm razı değil 🤷🏻♀️
Novaa Gozzy Oje için ben de arayıştayım. Rossmann ın bu asetonsuz oje çıkarıcıları daha sağlıklı diye biliyorum. https://bit.ly/3pmPzsP
Gozzy Novaa teşekkür ederiiim 🌸 ben de oje için Mavala diye bir marka buldum, arkadaşlarım tavsiye ettiler. Hamileyken kullanmışlar, temiz içerikliymiş. Henüz araştırmadım ama belki işine yarar canım 🦄