Cananan ağustos ayında 8 haftalık gebeliğim düşükle sonuçlandı ilk gebeliğimdi sağlıksız olduğu için kendisi düştü kürtaj olmadım doktor 2 ay ara verin dedi 2 ay sonra ilk denemede tekrar hamile kaldım şuan 4. Ayın içindeyim ayrıca 9cm kistim var yumurtalığımda ona rağmen yani tekrar hamile kalabilirsiniz sadece stres yapmayın yeter ama biraz ara verin en azından 1 adet görün rahim toparlansın geçmiş olsun 🤗