Nagihann12 en başından beri devlete gidiyorum 38+4 oldum yarın anestezi işlemlerim çarşamba da doğumum var canım 36.hafta da gün verdi 39. Hafta için en 4.ayımdan beri aynı doktora gidiyorum ilk doktorumu kendi isteğimle değiştirdim mhrs den sıra alıyorum hep çağırdığı güne bulamazsam bir iki gün öncesine veya sonrasına alıyorum ya da sıra almadan gidiyorum doktor hanım sıra bulamadım bugğn için beni çağırmıştınız diyorum sorun yapmıyor lar boy kilo herşeyi öğreniyorum