Ozgamzeoz Ben kendim için umutlu değilim belirtimde yok hasta olacağımı hissediyorum bugün yarın olurum sizleri merak ettim ne durumdasınız inşallah gebe olursunuz kızlar dileğim bu yönde sabırsızlıkla o gün gelsin diyorsunuz dimi 💃💃😂😂
benito Ozgamzeoz benim 2 mart. Bu sabah dayanamadım test yaptım negatif çıktı. Zaten covidim, hayırlısı böyleymiş demek ki diyorum ama içim buruk yine de
Htccprz Ozgamzeoz 2 3 ya da 4 adet günüm,yumurtlamadan bi kac gün sonra başlayan göğüs hassasiyetim dışında pek bo belirtim yok bi kac kez de beyaz krem rengi gibi akıntim olmuştu.ovulasyim testi denedim ilk defa bakalim🤷♀️
2melkannesii Ozgamzeoz benim 2 mart bugün test yaptım negatif çıktı 1 saat sonra baktığımda silik çizgi ilk defa vardı 4 aydır ilk kez gördüm testte beklediğinde bile çıkmıyordu ama yine adet olacam galiba olsa hemen çıkardı😔
Venus_ 2melkannesii canım benimde 1 mart acaba yapsam mı test bilemedim 2 gün var daha çıkar mı acaba varsa silikte olsa
Venus_ Benimde 1 mart kızlar, 2-3 gün önce kasıklarım baya ağrıdı göğüs uçlarımda hassasiyet var ama başka belirtim yok evde test kalsaydı yapıcaktım dayanamayıp😂😂 ama test kalmadığı için mecbur bekliyorum adetin gecikmesini ..
Venus_ Ozgamzeoz valla öyle bütün testleri bitirdim zamanlı zamansız 😂yapacak da kalmadı napalım iyi oldu bekleyelim biraz ama 1 mart bat günüm gidip alsam yapsam çıkar mı😂😂
Venus_ Ozgamzeoz canım aldım ben gidip 🙈 ama negatif 😞 erken mi acaba ondan mı bi de ben yumurtalamamı bu ay geç gördüm 18 şubatta oyüzenden mi acaba
Pelindmr- Venus_ canım geç görmüşsün yumurtlamayı ben 12si gördüm dün en pahalı testle silik çizgi zorla gördüm seninki varsa adet gününden sonra ancak belli olur aramızda 6 gün var az değil
Venus_ Pelindmr- inşallah canım ya yine hayırlısı olsun inşallah seninde tahlillerin bundan sonra daha iyi çıkar inşallah sevindim senin adına🙏🏻