İki paket bez, pişik kremi, biberon ve emzik, depend, göğüs ucu kremi, serum fizyolojik ve şampuana az önce 1300 Tl ödedim. Bundan 3 sene önce ilk bebeğimde kıyafet dahil tüm eşyalarına o kadar ödemiştim. 3. Bebeğim olduğu için eşya almadım. Evde bebek gereçleri falan herşey var zaten. Onları almaya kalksam iflası çekermişiz. Allah 0dan alanlara yardım etsin. Ben elendim😭