Guzucuk25 Ulgoras bu 3.asim hepsinde de kolum aşırı şişti ve çok ağrıyor ilk vurulduklarimin şişliği inmemişti henüz 3.cu de eklendi ama baygınlık falan yok
Anne-hanim Ulgoras sadece ağrı ve ufak bı şişlik oldu onun dışında başka bir yan etkisi olmadı çok şükür. Bayılma vs böyle bir durum varsa bence önce tansiyon ölçtürüp öyle aşı olun.
Ulgoras Guzucuk25 benım 2. Günüm sabah baş dönmesi fenalık gibi bir hal oldu bende aşıyı yeni olduğum için o diye düşündüm, tansiyon düşüklüğü de olabilir tabi teşekkür ederim yanıtınz içn
Bebek-C Ben henüz tek doz oldum. Onda da sadece ilk anda ilaç yayılırken 1-2 saniyelik bir ağrı olup anında geçti. Bir kaç gün boyunca kolum ağrıdı diyenler olduğu için korkmuştum ama bende olmadı şükür. Her bünye farklı tepki veriyor işte.
GriMavi Bende bu hafta yaptırcam Doktor daha önce vurulduysan 1 tane vurulmadıysan 2 tane olabilir dedi de Ben hatırlamıyorum Vurulmuşta olabilirim iş yerimde bi aşı olmuştum ama Bilmiyorum tek doz yeterli olmaz mı
Ulgoras GriMavi olmuyormuş bende sordum son 5 yıl içinde 3 doz olmuşsan gerekli olmuyor diye biliyorum yani öyle söylediler. Olmak gerekiyormuş doğumda olası bir riske karşı bir