ysmnn11 Arkadaşlar merhaba; Benim en yakın tarih olarak Aralık, Ocak’ın 26sında adet gördüm 5 gün sürdü bugün de adet oldum normal takvime göre 14.günler ilişkiye girdim ama gebelik oluşmadı şimdi hangi tarihleri denemem lazım
Smeyyeer ysmnn11 adet bitti ondan sonra gün aşırı yada 3-2-3-2 kuralı uygulayın inşallah tutar takvimler yanıltıyor çünkü
iki_minik_annesi ysmnn11 ben flo diye bi uygulama infirmistim ordan ovilasyon gunlerini takip ediyodum ve suan ikinciye hamileyim
Karabiber ysmnn11 yavrum hangi gün olacağını bilmiyorum ama ben gün aşırı ilişkide Rabbimin de izni ile gebe kaldım. Yani 1 / 2 gün bekle ilişki. Hep böyle. Bu durumda sperm kalitesi artıyor.
mrvsrcn Canim bence adet bitiminden itibaren bir gün dur bir gün değerlendir gün aşırı şeklinde en garanti yöntem o bence
Onurbunur Arkadaşların dediğine ek olarak spermler 72 saatte kadar canlı kalıyor hadi biz bunu 48 saat yapalım bence bir gün dur bir gün ilişki yaşa çünkü her gün yapmakta erkekte sperm kalitesi olmuyor en kısa sürede inşallah güzel haberler alırsın rabbim kucağını boş koymasın yarın miraç kandili hatrına dualarını kabul eder inşallah
Rabiayerk Ben sana kendiminkini anlatayım regl düzenim 31 günde bir oluyorum en son 17 kasımda oldum sonra ayın 30 ,1, 2 ,3 ve 5 inde iliskiye girdim baska girmedim 17 de regl olmam lazımdı ama kızıma hamile kaldim inşallah işine yarar
Rabiayerk Sürekli ilişki sperm kalitesini etkiliyor ben böyle tek seferde hamile kaldim yani sürekli olacağına belirli günlerde daha mantıklı ayrıca polistik var bende