Nergis1903 ikinci gün biraz erken değil mi diye düşündüm ben. Ben de tüp bebekle hamileyim, iki sefer yumurta toplattım ve ikisinde de 5.güne gelmesini beklediler. 3.gün transferi de duydum ama 2 bana biraz erken gibi geldi, doktorların vardır bir bildiği ne diyeyim.
Bir de mesela 5.gün transferinin kan testini 10.gün yapıyorlar ya 2.gün transferini daha geç yapınca doğru sonuç alınır bence. Doktorun söylediği tarihte test versin arkadaşın canım, inşallah tutmuştur.