Eslemezgi Covid oldum daha yeni hastaneye gittim de nefes darlığı bel ağrısıyla gitim test yapartim bugün pozitif olduğunu öğrendim bana 7gun karantina verdiler 7 günden sonra iylesiyomuyum tekrardan test vermelimiyim karantina bitikten sonra