Nur_3961 Kızlar bugün nstde düzenli kasılmalar çıktı doktor hafta icine kdr geciktirelim diyip ilaç verdi pazartesi tekrar kontrol var doğuma hazırlıklı ol dedi pazartesi 36 sayılır böyle erken doğum yapıp bebeği küvöze girmeyen var mı
Minnakkurabiyeveannesi27 Nur_3961 ciğer geliştirici verdiler mi kuzum genelde bebeklerin ciğerleri tam 37 de gelişmiş oluyor çokta erken değil aslında benim arkadaşım iki defa 36. Haftada doğum yaptı hatta biri 35+3 şu çok şükür kuvoze görmediler
pusatmom35 Nur_3961 arkadaşım 36.haftada doğurdu bebeği küveze girmedi ama onun suyu azalmıştı 32-32. Haftalarda ciğer geliştirici vurdular. İnşallah sağlıkla doğar bebeğiniz hemen yanınıza verirler 🙏
Buraying Nur_3961 Benimde aynı canım karnım kasılıyor taş gibi oluyor sancıymış onlar. Hazırlıklı ol ben hazırlandım bekliyorum. 34 hftafayım bende. Nidicard ilaç kullanıyorum
Nur_3961 Minnakkurabiyeveannesi27 vurmadilar ciğer geliştirici inşallah benim bebeğimde girmez canim iri bebekmis 2 hafta önde gidiyor
Nur_3961 Anneoluyorummmm böyle karnım sertlesiyor her yeri ve yani nefesim de daraldi bayağı bir türlü rahat edemedim nasıl yatsam bütün gece uyumadim içeride çocuk kasiliyor sandim ama rahmim kasılmış baya
Anneoluyorummmm Nur_3961 benimde ayakdayken daha cok olmaya başladı tas gibi karnım geriliyor uzanınca geçiyo bebekde böyle karnımda şekli değişiyo senındemi öyleydi anlamadım ya 🙄 acaba bebek mi sığmıyor diyorum artık 33+4 günlüğüz. 32 de nst girmiştim sancı yokdu erken dogumda yok demişti doktor bide bebeğimn kilosu önde ondanmı oluyor sıgmiyormu anlamadım
Nur_3961 Anneoluyorummmm yok canım benim uzaninca filan geçmiyor sürekli devam ediyor dinlenince geçiyorsa yalancı sancılar benimde geçen haftalarda öyleydi
Buraying Anneoluyorummmm Benimde suyum çok karnım taş gibi oluyor sancıymış onlar. Geçen hafta bir gece hastahanede yattım ciger geliştirici vurdular şimdide ilaç kullanıyorum
Nur_3961 Buraying evt canım ztn ilaç kullanmama rağmen şuan kasilmalar oluyor pazartesi benim büyük ihtimalle Her şeyim hazır allahtan