Kızlar merhaba 🌸
2 haftalık bi geç döllenmeyle sata göre geriden gidiyoruz. Ama doktorumuz ve sağlık ocağındaki ebemiz haftasına yetişir demişti. Bir aydır gitmiyorum hastaneye.pazartesi gidicem ve çok heyecanlıyım. 16+3 olcaz o gün inşallah. Sizce yetişme olmuş mudur. Yada geç döllenme de yetişenler kaçıncı haftalarında yetişti 🙏🏻