SeymaYC Merhaba arkadaşlar dün 16+4′de doktorumuza gittik ve bebeğimizin erkek olduğunu söyledi :) burda bı çok kez sormuştum ve @Sermec27 @Bir_abla @BIR_SIYAH__HIAYESI63 @Esrakky @Sgnn @Bebiscann @Rabia344 @Ezgiduru @Zarinzemzem @Melekk12 @Gamzeli_anne_ @Tazeanneeeesi2507 @Merveaslan0651_ @aylinpalaa @nmtock41 @Aselinkooo Bebegimin erkek olduğunu söylemişlerdi:)) Şimdi bir daha bakın bakalım ablaları teyzeleri:) https://www.resimupload.org/r/xWhkJ https://www.resimupload.org/r/xWwIX
SeymaYC Ve @esraizmirli @ErenArden @Nermin_nur1 bildiler hepinize tekrar çok teşekkür ediyorum unuttuğum kaldıysa onlara da teşekkürler ve tüm tahmin de bulunanlara:)
haklisinesracim SeymaYC 1. Fotoda o bacağının arasındaki kocaman şey pipi mi gerçekten. O kadar büyük mü görünüyor
SeymaYC haklisinesracim sağ üstü mu diyorsun vallahi ben onun ne olduğunu anlamadım bilenler soylesin açıkçası senin gibi şaşırdım :)
haklisinesracim SeymaYC ben de 12. Haftamda bacak arasını boş gördüm bebeğimin bazilari vardır belki sen görmemişsindir dedi ama böyle büyük bir şeyse demek ki benimki kız gerçekten 😊😊