haticerabia45 Arkadaşlar biliyorum çay kahve kafein vs gebelikte içilmemeli ama dayanamayıp içiyorum diyen var mı veya doktorunun izin verdiği var mı hergün kahve icesim geliyo dayanamıyorum 🥺🥺🥺
Seyturak haticerabia45 günlük bir Türk kahvesi 2-3 çok açık çay. Benim doktorum bana böyle hesaplattırdı. Tabiki içilir ama kısıtlı ,günlük 200 mg kafein tüketimine izin var. Bi Türk kahvesi 100 mg demişti hesabı yapın işte afiyet şifa olsun ohh 💕
tugbaacng haticerabia45 şekersiz türk kahvesi 70 mg. Maksimum 2 fincan içebilirsiniz günde. 200 mg kadar içilebiliyor.
aysnrsvs haticerabia45 çay içiyorsan kahve de icebilirsin demişti doktorum ilk zamanlarimda içiyordum bulantılar başlayınca kokusuna tahammülüm kalmamıştı 29 haftalık oldum arada sırada misafirlikte yada misafirim gelirse içiyorum şekersiz tabi
haticerabia45 Seyturak teşekkür ederim canım önceden deli gibi kahve içerdim şimdi her doktor ayrı konuşuyor o yüzden sizede sorayım dedim
Villanelle Günlük bir fincan Türk kahvesi veya bir kupa filtre kahve içilebilir diyorlar. Ama yine de kahveyi hazırlarken mesela 2 kaşık yerine 1 kaşık kahve koyun. Kafeini azalacaktır
haticerabia45 Villanelle bana sen hamilesin nasıl kahve Nescafe icebiliyorsun dedi doktor çarpıntım falan biraz fazla çıktığı için 😓
haticerabia45 aysnrsvs benimde öyle canım misafirlikte yaptıklarında geri de ceviremiyorum zaten içmekte istiyorum 🙈🙈🥰 ama bir fincan hakkım varsa artık özgürüm demektir🙈🤭
Merveberill haticerabia45 benim doktorum günde 1 fincan içebilirsin demişti canım bir sorun olmaz bence
Merveberill haticerabia45 ben çay sevmiyorum hiç içmem ama doktor da günde 1 tane içenilirsin dediğine göre bi sakıncası yoktur canım gönlünü ferah tut bişey olmaz 😊
haticerabia45 Merveberill çay da kahvede illa hergün içmek istiyorum cevremdekiler hiç çay icmiyoruz diyolar oysa ben kahvaltıyı caysiz yapamam 🙈
mirage333 haticerabia45 hergün 1 yada 2 türk kahvesi, yada 2 3 bardak açık cayda sorun olmaz dedi. Nescafe, filtre kahve gibi kahvelerin kafein orani cok yuksek oldugu icin icme dedi.