aleynabektass biraz erken başlamış senin minnoş, benimki 24’te baş aşağı döndü ama 32’den itibaren de aşırı baskı yapmaya basladı. Ağrım oluyordu sürekli hatta bir iki hafta hareket kısıtlaması yaptı doktorum, progestan fitil kullandım. 35’te falan düzeldi ağrılarım da geçti, sadece renkli ultrasonlarda hiç göremedim yüzünü çok bastırdığı için🤣 burnu falan hiç çıkmıyordu ezik ezik duruyordu haahahah pazartesi sezaryenim var canlı canlı göreceğim bakalım bu baskılı kızçeyi 🤣💕