Kızlar 6+1 bugün doktora gittim bebekle rahim arasında, kan pıhtısı oluşmuş. Eğer pıhtı geçmezse bebeğin düşeceğini söyledi. Zaten pazartesi kanamam olmuştu bugüne kadarda kahverengi açık pembe gibi gelmeye başladı. Pıhtı 0.5 cm dedi, hiç bişey demeden gönderdi? Başına böyle bişey gelen var mı napıcam sinirden delirmek üzereyim😔😔😔