Mavisinannesi2 benim kızımın adı da Nil canım çok güzel isim Nil duru da güzelmiş. Nil seçtiğimde bazı insanlar çok kısa nasıl seslencez falan saçma sapan konuştular hiç kulak asmadım şu an tam ismi gibi kibarcık bi kızım var. Her duyan çok beğeniyo ismini kendi de çok seviyor. Arkadaşım doğum yapıcak Almila koyucak o da güzel isim sağlıkla gelsin inşallah :)))