Merhaba,13 haftalık hamileyim dün gece sanki altıma kaçırıyormuşum gibi bı ıslaklıkla uyandım. Tutmaya çalıştım ama tutamadım pijamamın ıslandığını hissettim banyoya bi gittim ki çamaşırım hep kan olmuş. Sonra ped taktım pek 2 dk içinde adet oluyomuş gibi doldu.hemen eşimi uyandırıp acile gittik.kese etrafında 13&10 mm kanama alanı gözüktü. Bebek gayet iyi fakat Kanama alanı olduğu için düşük riski var dediler.progesteron verdiler,yatak istirahatı,ilişki yasak ve bol sıvı tüketimi. Halan daha hafif kanama devam ediyor. Kendı doktorumla görüştüm ilacı iç yerinden oynama yat Pazartesi gel dedi. Gebeliğin bu haftalarında bu şekilde kanama yaşayıp sonra düzelen oldu mu acaba? Çok endişeliyim çok korkuyorum.😞