Elmas_1 Bugün kontrolümüz vardı 34. Haftaya girdik ultrason da bebeğin gövdesinin küçük olduğunu söyledi doktor haftaya tekrar görmek istedi. Kafama takıldı böyle bişey başına gelen var mı ne demek anlamadım.
Cansusahinn Elmas_1 allahım sağlıkla kucağina almayı nasip etsin ilk defa duydum ama kötü birşey değildir bence kilosu boyu yerinde ise panik yapma tabi en iyisini rabbim bilir Inşallah önemli birşey değildir 🤲
Elmas_1 Cansusahinn Amiinn çok teşekkür ederim kilosu boyu falan iyi dedi ama kafama takıldı. Hayırlısı bakalım bişey olmaz inşallah 🤗
Cansusahinn Elmas_1 Inşallah canim ama sen yine doktor birşey demediyse kimseye kulak asma kafan daha çok bulanır 👍