eddaaaa 1 tane 5li yenidoğan hastsne çıkışı harici hepsi 3-6 ve 6-9 ay.. İlk oğlum prematüre old için mecbur ufak alıyorduk ama kızımda da bunda da küçük almadım.. Gerçekten hızlı kilo alıp, boy atıyorlar.. Bu arada patikli de 2 tane aldım boy uzayınca biişe yaramıyo ya kesiyosun ya da kıyamıyosun kalıyo 🙈🤣