handemie benim baya kötüydü ya kimyasal olduğu çok belliydi başta 54 çıktı 4 gün sonra 94 sonra 2şer gün arayla 147, 240, 290 böyleydi canım 10. günümde adet başladı zaten ama senin iyi son değerin 2 kat olmamış ama yaklaşık bence yükselir senin inşallah 🤲🏻