ecrnnisa arkadaşlar doğuma 1 hafta var ve tansiyonum 12/10 ve 12/9 çıkıyor küçük tansiyonumu nasil düşürebilirim sizde bı sorun olur mu doktora gitmem lazim mi
Yseliminannesi ecrnnisa aletinizin doğru ölçüm yaptığına emin olun öncelikle ve tuz tüketmeyi bırakın bol su için limonlu su içmekte faydalı olur doktorunuza da söyleyin tabiki yani tansiyonunuz yüksek değil ama bir dengesizlik var en iyi çözümü doktorunuz sunar 🙂
Hayalkiz Diyet yapacaksın sebze tüket hamurişi ve tuzdan uzak dur kepek ekmeği ye çıktığı anda limon suyu iç ama doktora mutlaka danış çunku hamılelıkte yuksek tansıyon risktir