Covid sebebiyle çalışan anneler 24. Haftadan itibaren izne ayrılabiliyor. Bu süreçte maaş almaya devam ediyorlar. Ben öğretmenim, tam olarak hangi meslek gruplarını kapsıyor bilemiyorum ama memurlara geçerli diye biliyorum. Araştırabilirsiniz siz de 😌