Kızlar doktorum bunu bana söylemedi sorun olarak ben 18 + 2 yım ama kagitta 17 +6 başka bi hastanenin kağıdında 17 0 yazıyor ayni gün başka hastanelere gitmiştim ama genelde ilk gittiğim günden beri hep bir hafta geride herkesin ilerde yememe de dikkat ediyorum ben neden geriyim şimdi kac haftaliksin dediklerinde hangisini söyleyeceğim bu doğum vaktini yapılan testlerin zamanını etkiler mi