hayirlisi06 merhaba henüz yapmadım son 11 günüm ama Bülent beyde değilim maalesef medicalparkın ücretleri fazla gelmişti bize bütçe olarak baska bir hastane baska bir doktor buldum Çok memnunum. Ama Bülent beyde çok iyi bi doktor benim suan ki doktorum da çok iyi👍🏼