SemaArin https://imgyukle.com/i/EIRwWU KIZLAR ÜSTTEKİ DÜN YAPTIĞIM KÜRTAJIN 26. GÜNÜ YAPTIĞIM ALTTAKİ BUGÜN YAPTIĞIM KÜRTAJIN 27. GÜNÜ YAPTIĞIM SİZCE ÖNCEKİ KÜRTAJDAN DOLAYİMİ BÖYLE ÇIKIYOR KURUMA ÇİZGİSİ DEĞİLLER EMİNİM ÇÜNKÜ İDRARI DAMLATİR DAMLATMAZ HEMEN ÇIKTI BEKLEDİKDEN SONRA ÇIKMADILAR YANİ ???
Gizemgizem25 SemaArin hayırrr bu baya gebelik ama sanırım yeni daha biraz silik cıkmıs canım hayırlısı olsun 😘😘
Avakadolu SemaArin kurtajdan sonra betanızı kontrol edip 0 landigini gördünüz mü? Sifirlanmamis da olabilir benim 40 günde anca sifirlanmisti
s_sila SemaArin kuruma cizgisi degil canim 3 hafta sonra idrar testi yaptm cikmamisti sifirlanmisti. Korundunuz mu korunmadiysaniz yeni gebelik olabilir belki
Avakadolu s_sila sizin 3 haftada sınırlanabilir herkesin farklıdır bu süreci iki kurtaj geçirdim ikisi de farklıydı
Aslanmom1 SemaArin Adet olmadan testi yaptıysanız önceki hamilelikten kalan beta yüzünden böyle çıkmıştır maalesef. İlk adetten sonra beta sıfırlanıyo
Avakadolu s_sila ben de sıfırlamak yazmıştım klavye değiştirmiş de herkesin sifirlanma süresi farklıdır demek istedim benim iki kurtajimda bile süreleri farklıydı kurtajdan sonra muayeneye gidilip kontrol edilir sifirlandigindan emin olunur
H-s073 Kürtaj da bir kalıntı kalmışsa da pozitif çıkar ultrason ile iyice baktı mı doktorunuz ben de oldum parça kaldı mı falan diye çok korktum bana dediler kalsa testte pozitif çıkarsın hala demişlerdi