Melikeince Çatı muayenesiden sonra doktorum çatımın birz dar olduğunu bebeğin kanala tam inmediğini normal doğumun zor gözüktüğünü söyledi sezaryan istemediğim için son güne kadr bekleyebiliriz dedi. Bu şekilde olup normal doğum yapan var mı?
Helpmee Melikeince başka doktora kontrol olmanı öneririm Çünkü bazı doktorlar normalle uğeaşamıyor sezaryen kolayına geliyor
Deletedmom627372 Melikeince annemde doktor bakmamış çatısı darmış ve abim biraz kiloluymuş öyle normal doğum yaptırmış doktor hem vakumla almışlar hemde annem 23 dikişim vardı diyordu çok riskli yani korkarım ben böyle şeylerden
Deletedmom727271 İlk hamileliğimde benimde bebeğim doğum kanalına girmemişti ve çatım dardı. Doktorum çatı darlığının önemli olduğunu söylemişti. Riske atmadım ben şahsen. Sağlıklı doğumlar dilerim 🌼
Cemrreedemirci Melikeince eğer gerçekten catiniz darsa normal doğumda oluşabilecek risklerden bahsediyorum
Melikeince Deletedmom627372 ayy baya zorlamıştır annenizi. Benm bebiş içinde kilolu diyo doktor hayırlısı neyse olsun başka doktor araştırıyorum şuan