Banuc çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bebeğinizi 💕 Ve gerçekten öyle insan evde kalınca sürekli bulantı,halsizlik durumu hic hız kesmeden devam ediyor. Ama bir şeylerle meşgul olunca bende kendimi hep daha iyi hissediyordum o haftalarda. Gerçi durum hala aynı 😅