Ozlemynss canım bizde 32 haftalıkken 1650gr dı doktorumuz olması gerektiği gibi normal dedi ama bana az geldi çünkü hep burda görüyorum benimkinden fazla. Başta kafama taktım biraz ama sonuç olarak sağlıklı olduğunu biliyoruz doğunca biraz zayıf olur sadece sonrasında güzel beslersek kilosunu alır allahın izniyle dert etme 🥰🥰