Kızlar suan 25 haftalık hamileyim daha önce 6 haftalıkken yani öğrenir öğrenmez dişim apse yaptı direndim ama en sonunda antibiyotik kullanmak zorunda kaldım 16 haftalıkken covid oldum covid olduğum belli değilken doktor antibiyotik yazmıştı covid olunca da içmeye devam et dedi şiddetli ciğerden gelen öksürüğüm için yazmıştı oksururken ciğerim titriyordu resmen neyse sonuç olarak 2 defa antibiyotik kullandım bir süredir farkındaydım ağzımdan iltihap kokusu geliyordu diş etime dokununca ve hazin son yine dişim apse yaptı agrısı üst dişe ve bogazıma vuruyor tabi tekrar antibiyotik kullanmak istemiyorum yok mu bunun başka çaresi illa antibiyotik tek çözüm mü birde iki dişimde gömülüydü 3 sene önce birini aldırdım sürekli apse yaptığı için suan bulunduğum şehirdeki hastane gömülü diş çekimi yapmıyor başka şehire gitmem gerekiyor bana bir yol gösterin