Kızlar merhaba.Biraz önce kuru kayısı yedim ve ağzıma kimyasal bir tat geldi. Aslında dünden beri yiyorum bugün bitanesinde öyle bir tat geldi. (Kükürt gibi bişey sanki emin değilim yani kükürt tadını da bilmiyorum kimyasal bişey işte) Yemeden tükürdüm ama diğerlerinde de o sıkıntı varsa aklıma takıldı. Bende hiçbir belirti yok bulantı vs. gibi. Şimdi bunu kafaya takar uyuyamam. Sizce sıkıntı olur mu? Başından böyle zehirlenme geçen var mı?