Ysm-9234 Kızlar 28+2 haftalıgım. Karnım cok büyük gören bana senın gıbıyken ben doguma gıttım dıyor. Mayıs ılk haftası Allah ın ıznıyle dogumum. Sizce daha büyür mü o zamana kadar yoksa karnım boyle kalıp bebek mi ıcınde buyucek ? Catlamak ıstemıyorum. Sağlıkla gelsin İnşaAllah bebişlerimiz🤲 Bu arada 49 kılo ıle hamıle kaldım suan 61 kıloyum
cigdem4154 Ysm-9234 ayy zaten şu insanlar varya senin kadarken doğuma gitmiş akıl mı istediniz onlardan sanki sinir oluyorum ya hiiiç takılma bile canım bebeğin sağlıklı mı gerisi önemli değil bence 🌸
Gurumisevda Ysm-9234 benimde kayinvalidem göbeğin çıkmamış diye yok çocukta bir sorun mu var diyip duruyor. 33 haftalık hamileyim Ic karnın darsa büyük olur iç karnın genişse göbeğin pek çıkmaz birde erkek bebek daha çok göbeğe veriyor kız bebek kalçaya
Pinarinayseni Ysm-9234 Takılma herkesin herseyi farklı hamileligin tadını çıkart millet hep konusuyo hana da hep bizim zamanımızda igne mi vardı bi doğurmaya gittik simdikiler her gün hastane de igne de konuşup duruyorlar
Ysm-9234 cigdem4154 aynen öyle canm ben zaten hamılelıgım ıle alakalı doktorum harıc kımseye bırsey sormuyorum. Cunku herkesın bünyesi farklı. Ben de sinir oluyorum her kafadan ses duyunca etkılenmek ıstemıyorum ama beynıme sokuyolar yıne 🙄 teşekkür ederim canım🌸