scentburcu61 Merhabalar öncelikle gebelikte bazı doktorlar saç boyamayı önerirken bazı doktorlar da önermiyor sizin fikirleriniz neler öğrenebilir miyim ?
Zehra9616 scentburcu61 riskli bence suan en ennn dogal denilen herseyin icinde kimyasal var ve sac derisi emilim yapar oyuzden riskli tabiki tercih meselesi
Pinpirikanne scentburcu61 3 aydan sonra ilk oglumda boyamistm bundada yapmk istym ama bilemedim gene sarı saçım hep diplerim çıktı vala kötü druyo
eso14 scentburcu61 benim bildiğim diplere uygulanmayacaksa saç boyamanın bir zararı yok. Ama Eğer diplerle beraber olacaksa boyama işlemi doktorların çoğu yorumlarını yapıp kararı annelere bırakıyor. Saç derisinden boyanın emilip bebeğe ne kadarı geçtiği konusu bilimsel olarak hala açıklanmamış. Her doktor farklı şeyler söylüyor.
scentburcu61 Benim 2.gebeliğim arkadaşlar ilkinde riske atmamak için boyamamıştım emzirme döneminde de 2.yaşa kadar beklemiştim üzerinden sene geçti ve boyatıyordum şimdi sanırım tekrardan ara vermem gerekecek biraz 😂😊
Ilkmeyvem scentburcu61 saç diplerinizde açık yara egzama vs gibi sorun yoksa doktorum 3 ay sonra boyanın sıkıntı yaratmayacağını söyledi kullandığımız şampuanlar ne kadar masum ki
scentburcu61 Benimde gittiğim kuaför bu şekilde söyledi fakat 4 ay geçtikten sonra diplere gelmeden boyayabilirsin şeklinde yorumlamıştı yorumlarınız için teşekkür ederim 😊
EsilaMiracAyazEren_Moms scentburcu61 Gebelere uygun bitkisel boyalar var. Bende pek boyatma taraftarı olmamıştım. Doğumdan sonra boyattım. Ama gebelikte uygun markalar var yani.