Kızlar merhabalar şuan kafama bişey takıldı. 1 ay önce yumurtalarim toplandı 1 tanesi gelişti ve donduruldu. Doktorum adet olunca rahim filmi çektir dedi çektirdim gittim bana bı dahaki ay adetin 3. Günü gel transfer işlemini yapalım dedi. Geçen bı arkadaşım adetliyken yapılmıyor dedi yine ortalarını bekliyorsun öyle transfer işlemi oluyor dedi kafam karıştı size sormak istedim tüp bebek anneleri adetin 3. Gunumu yoksa ortalarında mi tranfer işlemi oluyor? Yardımcı olur musunuz?