Kaaaama Dün bir kere leke geldi sonra gelmedi bugün doktora göründüm doktor kesen biraz bozulmuş dedi ama kalp atışımız vardı Doktor düşük tehlikem oldugunu söyledi bu durumu yaşayan oldumu
_ozlmm Kaaaama benim düşük tehlikem var geçen postta da konuşmuştuk bugün bende gidicem bakalım ne olacak inşallah en kısa süre de ortadan kalkar riskler hayırlısı işe kucağımıza alırız 🥺