Arkadaşlar 15 haftalık gebeyim . Persembe covide yakalandım . 39 derece ateş vardı serum takıldı . Persembe cuma hep ateşim 38 lere cıkıyor . Parol alıyorum 37 ye düşüyor . Hemen sonra yine 38 e cıkıyor . Bogaz ve bel agrııs dışında sıkıntım yok . Ateş bebeği etkiler mi acaba ?